POGOSTA VPRAŠANJA


Tukaj si lahko preberete odgovore na najpogostejša vprašanja, ki nam jih zastavljajo uporabniki javne zobozdravstvene službe.

1. Rad bi se naročil. Ali še sprejemate nove paciente?
2. Koliko znaša čakalna doba?
3. Nimam mobilnega telefona, kako mi boste sporočili, kdaj bom na vrsti?
4. Zakaj je za odrasle čakalna doba tako dolga?
5. Zakaj moram, preden pridem do vas, najprej poklicati po telefonu?

6. Bil sem v dežurni ambulanti, kjer so mi dali v zob zdravilo ('odprli' zob). Zdravnik mi je naročil, naj se  čimprej zglasim pri svojem zobozdravniku. Zobozdravnika nimam. Ali se lahko oglasim pri vas?
7. Pri vas sem na čakalnem seznamu in še nisem prišel na vrsto. Odlomila/odkrušila se mi je zalivka. Zanima, če sem lahko prej na vrsti?
8. Ali naj grem zob, ki mi dela težave, slikat, preden pridem na naročen datum?
9. Ali delate pri vas na kartico zdravstvenega zavarovanja?
10. Ali se lahko naročim pri vas kot samoplačnik?
11. Na bioresonanci so mi povedali, da imam alergijo na amalgam. Rad bi si zamenjal vse amalgamske zalivke. Ali imam pravico do tega s strani zdravstvenega zavarovanja? 
12. Prostovoljnega / dopolnilnega zavarovanja nimam sklenjenega. V kolikšnem razmerju sem zaradi tega doplačnik storitev?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rad bi se naročil. Ali še sprejemate nove paciente?
Sprejemamo. V kolikor še niste naš pacient, potem se lahko vpišete v čakalni seznam. Potrebujemo vaše podatke, in sicer ime, priimek, naslov bivanja, e-pošto in mobilno ter stacionarno številko. Ko boste prišli na vrsto v skladu s čakalnim seznamom Vas bomo povabili na prvo obravnavo oz. začetek zdravljenja.

 

Koliko znaša čakalna doba?
Trenutno čakalno dobo spremljajte na naši spletni strani, saj se podatek stalno osvežuje.

  

Nimam mobilnega telefona, kako mi boste sporočili, kdaj bom na vrsti?
Pri vpisu v čakalni seznam ste nam sporočili vrsto podatkov, preko katerih ste dosegljivi.
Če nimate mobilnega telefona Vas bomo poklicali na stacionarni telefon, povabili preko kontaktne osebe ali poslali pisno vabilo.

 

Zakaj je za odrasle čakalna doba tako dolga?
Čakalna doba se spreminja glede na zahtevnosti pacientov, ki prihajo na redno obravnava. V naši ordinaciji si prizadevamo vsakega pacienta pozdraviti. To pomeni, ko pridete enkrat na vrsto za redno obravnavo, ste v procesu zdravljenja dokler vaše zobovje ni v celoti popolnoma sanirano in protetično rehabilitirano. Ker imamo sklenjeno pogodbo z ZZZS za odrasle smo časovno in finančno omejeni pri zdravljenju v javni zobozdravstveni mreži.

 

Zakaj moram, preden pridem do vas, najprej poklicati po telefonu?
K zobozdravniku praviloma ne prihajate samo na pregled, pač pa na poseg, za kar potrebujemo čas in prostor. To je mogoče sredi polnega delovnika doseči samo z dobro organizacijo. Pacienti k temu pripomorete sami, če se ob težavah ali dilemah predhodno najavite po telefonu.

  

Bil sem v dežurni ambulanti, kjer so mi dali v zob zdravilo ('odprli' zob). Zdravnik mi je naročil, naj se čimprej zglasim pri svojem zobozdravniku. Zobozdravnika nimam. Ali se lahko oglasim pri vas?
Smo javna zobozdravstvena ordinacija in sledimo Pravilom ZZZS. Za obisk morate izbrati zobozdravnika v javni zdravstveni mreži in v skladu s čakalnim seznamom počakati na prvo obravnavo in začetek zdravljenja.

Za paciente, ki niso vpisani v naš čakalnem seznamu in nimajo zobozdravnika, ter želijo hitro nadaljevanje zdravljenje obolelega zoba predlagamo, da si na spletnem portalu ZZZS pogledajo čakalne dobe izvajalcev zobozdravstvenih storitev. Na portalu ZZZS naj si izberejo zobozdravnika s čimkrajšo čakalno dobo za začetek zdravljenja. Lahko pa se odločite za samoplačniško zdravljenje Vašega zoba.

 

Pri vas sem na čakalnem seznamu in še nisem prišel na vrsto. Odlomila/odkrušila se mi je zalivka. Zanima, če sem lahko prej na vrsti?
Po Pravilih ZZZS žal niste upravičeni do takojšnjega popravila izpadle zalivke. Odlomljena / Izpadla zalivka ne spada pod nujno obravnavo zaradi bolečine. Za dokončno popravilo zalivke morate priti v skladu s čakalnim seznamom in Pravili ZZZS na obravnavo. Če želite hitro dokončno oskrbeti Vašo težavo, Vam svetujemo, da opravite storitev na lastne stroške.

 

Ali naj grem zob, ki mi dela težave, slikat, preden pridem na naročen datum?
Ni potrebno. Odločitev o potrebnem rentgenskem slikanju sprejme zdravnik ob pregledu.

   

Ali delate pri vas na kartico zdravstvenega zavarovanja?
Da. Pomembno je, da jo imate vedno s sabo, saj je to vaše plačilno sredstvo za vse zdravstvene storitve v Sloveniji. Zdravnik bo s kartico vstopal neposredno v sistem podatkov na ZZZS.

 

 Ali se lahko naročim pri vas kot samoplačnik?
Lahko. Samoplačniške storitev se opravljajo izven delovnih časov namejenih zavarovancem ZZZS.

 

Na bioresonanci so mi povedali, da imam alergijo na amalgam. Rad bi si zamenjal vse amalgamske zalivke. Ali imam pravico do tega s strani zdravstvenega zavarovanja?
ZZZS financira storitve v skladu s pravili ZZZS. Pri menjavi intaktnih amalgamskih zalivk ste samoplačnik.

 

 Prostovoljnega / dopolnilnega zavarovanja nimam sklenjenega. V kolikšnem razmerju sem zaradi tega doplačnik storitev?
Glede financiranja storitev iz naslova obveznega in prostovoljnega zavarovanja poglejte v poglavju
Vaše Zavarovanje.

 


CRoyal
Copyright © 2015  [ZOBNA VILA d.o.o.]. Vse pravice pridržane.
Revised: avg 2015